FANDOM

Toralei2
Toralei Stripe to jedna z mniej znanych bohaterów w Monster High

CharakterystykaEdytuj

Toralei

Toralei Stripe jest kotołakiem. Ma 15 lat. Była kiedyś potworniarką lecz dopóki Cleo De Nile zaczęła się ządzić i wszystkie odeszły z wyjątkiem Frankie Stein. Cleo De Nile nazywa ją Kizią-Mizią. Toralei przyjażni się z bliżniaczkami Purrsephone i Melody. Bliżniaczki chodzą za nią tak jak Cleo De Nile za Deuce Gorgon Deucem Gorgonem. Toralei ma zwierzę jest nim mały tygrysek szablozębny o imieniu Sweet Fang. Jest on ślicznym zwierzątkiem jest on także koloru rudego takiego jak włosy Toralei. Jest nie miła jej głos jest odopwiedni do cech charakteru. Słychać w nim, że jest zarozumiała i samolubna. Żadna dziewczyna z Monster High nie lubi jej, ponieważ ma zły chrakter. Jej głos podkłada Magdalena Piotrowslka.Pomimo złego zachowania potrafi byc miła , jest to udowodniony gdy pomaga frankie na obozie potworniarek gdy Nefera de nile(siostra cleo) zaczyna oszukiwac.

WyglądEdytuj

Toralei ma włosy koloru rudego, ma na nich czarne pasemka jakby były one podrapane. Na ciemnej twarzy są maltkie zadrapania. Na twarzy ma jeszcze wąsy bo inaczej niewyglądała by jak kotołak. Na rękach ma rękawiczki z dzierami koloru różowego. Na jej ramieniu wisi torebka koloru czarno-różowego. Ma żakied koloru czanego, a jego kontury są różowe. W środku widać, że ma schowaną chustkę koloru pomarańczowego. Pod nim ma ciemnoróżową, postrzępioną tunikę, na której jest żółty pasek, a jego końcuwką jest mała czacha. Ma granatowe getry, które są podrapane, a w mjejscach zadrapań są różowe konntury. Z jej getrów wystaje mały, ale za to długi ogon koloru brązowego. Ma japonki do kostek mają one dużo wiązań, które są koloru różowego. Natomiasy jej buty są czarne.