FANDOM

Straszni przyjaciele to jeden z odcinków Monster High

Pewnego dnia na korytarzu chłopacy grali w koszykówkę. Kiedy Clawd złapał piłkę nie za długo ją trzymał, ponieważ Clawdeen ją przedziurawiła. Była na niego wściekła. Clawdeen była wściekła, ponieważ on zaprosił Draculaurę na imprezę. Popchnęła go w kąt i zaczęli ze sobą rozmawiać. Clawdeen powiedziała że jeśli on cokolwiek zrobi żeby ja zranić to Clawdeen przerobi go na dywanik łazienkowy. Na korytarzu Cleo i Frankie stały razem przy szafkach. Cleo po raz kolejny czytała wiadomość z obozu. Frankie i Cleo zaczęły ze sobą rozmawiać. Frankie powiedziała że wtedy licho wszystko im szło ale dziś będzie o wiele lepiej. Zaczęły znowu rozmawiać. Frankie powiedziała szybki fajny doping i pobiegła korytarzem przed siebie. Kiedy Draculaura malowała usta za nią przechodził Clawd. Draculaura postanowiła że będzie go szpiegować. Kiedy trzymał plecak w górze Draculaura wyobraziła sobie że to on ją trzyma i robią razem piruety. Są w lesie w nocy. Biegają sobie razem. Clawd zobaczył księżyc, ale Draculaura ma zawsze przy sobie parasolkę, więc go zasłania. Nagle skończyła swoją historie. Frankie do niej podeszła i zaczęła z nią rozmawiać. Draculaura się ocknęła. Frankie jak zwykle coś jej zadopingowała i pobiegła. Draculaura stała przy szafce, a po chwili podeszła do niej Clawdeen. Zaczęły nie przyjemną rozmowę. Po rozmowie Draculaura postanowiła że wieczorem powie Clawdowi co czuje.
Monster High 4 PL - odcinek 403:22

Monster High 4 PL - odcinek 4. "Straszni przyjaciele"