FANDOM

Serial Monster High jest o uczennicach Szkoły Upiorów. Kto lubi potwory niech to ogląda. Ciekawy serial Monster High. Występują tam:

Potwory we wszystkich bajkach są złe a w tej jest duży wyjątek. Potwory są przyjazne np. frankenstainy są zabawne i mają śmiesnie zbudowane ciało. Odlatują im w pewnym momęcie nogi, ręce, nadgarstki i inne części ciała, które są bardzo słabe na to wygląda. Jest też o zombie, które są powolne i choć są dobra na wszystko odpowiadają burczeniem. Jest to przecież loginczne, że zombie nic nie mówią ale za to są najmądrzejsze. Jest to bardzo niewiarygodne. Są córki, i synowie różnych potworów np.: córki mumi, syn gorgony, córki i synowie wilkołaków i córka potwora morskiego, córka draculli, córka kotołaka, córka yeti, córka upiora z opery. Córkami mumi są dwie chwalące się wszystkim Cleopatry. Są one trochę zarozumiałe ale i tak mają przyjaciół. Syn Meduzy Gorgony jest miły i ma dużo wiernych przjaciół. Nie rozstaję się prawie z nimi. Córka i synowie wilkołaka są mili isą najlepsi z wf. Tak samo mają dużo zaopatrzonych przyjaciół. Córka Frankenstaina jest najmilszą dziewczyną w Straszyceum i jest bardzo wesoła i przyjacielska. Nie chyba ani jednej wady w stosunku do innych. A córka draculli jest wesoła i strasznie niska bo tak samo dracule są bardzo niskie jak na starość, ona akórat jest mała ale za to bardzo mądra i przyjazna. Córka Yeti była na początek samolubna, ale potem miała zaufanych przyjaciół. Córka Upiora z opery jest miła i lubiąca muzykę. Opracowanie i udziwiękowienie Serialu Monster High po polsku:Studio Sonica. Dialodi po :Aleksandrowicz-Krasko. Reżyseria:Miriam Aleksandrowicz. Dziwięk i montaż:Maciej Brzeziński, Agnieszka Stankowska. Kierownictwo Produkcji: Piotr Pluciński.

OdcinkiEdytuj

Sezon 1:

Sezon 2:

Sezon 3: