FANDOM

Rządy Neferkito jeden z odcinków Monster High

Pewnego dnia Głowenia Krewnicka zwołała naradę Potworniarek, żę będą miały nową trenerkę Neferę. Przywitała się z nią i odjechała do gabinetu. Nefera powiedziła im, że nigdy nie przegrała Mistrzostw i, że teraz też nie przegra. Kiedy odeszła to Cleo zaczęła krzyczeć na całą szkołę. Clawdeen zaczęła się pytać Cleo dlaczego jej nie lubi bo przecież ona jest tylko modelką. Wtedy powiedziała, że ona musi mieć wzsystko co chce co się jej wymarzy odkąd była mała. Kiedy Ghoulia Yelps chciała jej pokazać, że Nefera została wyrzucona z "Tygodna Mody" za jej potworną postawę. Kiedy poszły do dyrektorki żeby ją poprosić żeby Nefera nie była ich trenerką. Głowenia Krewnicka powiedziła, że kiedy powiedziła o tym radzie szkoły to ona bardzo się śmiała. Cleo cały czas mówiła, że jej siostra to zło, a Frankie, że ona im nie pomaga. Głowenia Krewnicka na to, że jest tylko jedno yjście jeśli chcą wygrać mistrzostwa, że mają się słuchać Nefera. Potem poszły na salę do ćwiczeń to Nefera dała im kartkę zawiniętą w rulon. Cleo ją rozwinęła i była taka długa prawie na połowę sali do ćwiczeń i zaczęły się pytać-"Co to jest?". Nefera odpowiedziała, że jest to ich nowy układ, lecz Frankie powiedziała-"My już mamy układ, który umiemy z zamkniętymi oczami". Nefera zewzględu na nie kazała im się go nauczyć. Kiedy się go nauczyły ta mówiła, że musi zmienć ten układ, jak nauczyły się drugiego układu to też mówiła, że musi zmienić układ. Cleo w pewnym momencie ją zatrzymała, że jeśli ciągle będzie zmieniać ten układ to sie wogóle go nie nauczą. Nefera powiedziła, że nie może znieść ich tej kompetęcji i wyszła z sali. Kiedy znów przyszła to kazała im stanąć w szeregu. Powiedziła im, że nie może już ich uczyć. Frankie cicho powiedziąła do straszyciółek-"Zraz odejdzie", lecz Nefera to usłyszała i im powiedziła, że nie może uczyć ich, alemoże uczyć kogoś innego. Kiedy wszystko im wyjaśniła Cleo myślała, że to nie prawda, że ich zastępuje i, że są składem b. Clawdeen zapytała się kim ich zastępuje, a koło Nefery coś zabłyszczało i kiedy pokazały się w świetle to wszystkie zobaczyły trzy kotołaczki.