FANDOM

Romulus to jeden z uczniów z serii Monster High

CharakterystykaEdytuj

Romulus jest to syn wilkołaka. Jest dawnym przyjacielem Clawda. Clawdeen nie jest jego przyjaciółką, ponieważ nie za bardzo sie lubią. Romuls jest miły oraz jest strasznie tajemniczy. Dziwnie zareagowal kiedy Clawd mu pokazał Draculaurę. Nie zaciekawił go pomysł chodzenia z wampirem. Był przeciwko temu. Romulus ma sporo przyjaciół. Przybył z lasu z innymi wilkołakami. Występuje w filmie: "Różnice kulturowe kłów i futer. W filmie jest uczciwy dla wampirów, ale nie jest ich przyjacielem. Nie walczy o swoje tak jak inne wampiry, czy wilkołaki. Tylko uspakaja żeby do tego nie doszło. W dzieciństwie razem z Clawdem bawili się. Byli najlepszymi przyjaciółmi.
Romulus
Teraz nie wiadomo jakie są z nimi relacje, ale na pewno nadal są jednymi ze swoich najlepszych.

WyglądEdytuj

Romulus ma brązowe włosy. Ma w kształcie kła naszyjnik. Jest on koloru złotego Ma fioletową bluzkę, a na niej ma brązową kurtkę. Chodzi w niej po szkole (nie rozstaje się z nią). Ma na dole kurtki pozawijane rękawy. Ma siwe spodnie. Jego pasek jest ciemno brązowy, ale ma także kawałki siwego. Jego buty są koloru czarnego.