FANDOM

Rochelle Goyle to jedna z bochaterek z serii w Monster High

Rochelle zwykły strój

Rochelle

CharakterystykaEdytuj

Rochelle jest córką gargulca. Ma 415 lat, ale w upiornych latach 16 . Raczej nie przyznaje się do tego. Jej przyjaciółki to Venus i Robecca. Rochelle przybyłą do Straszyceum aż z Upioryża. Uwielbia chodzić na upiorne zakupy ze swoimi straszyciółkami. Ma Upiornie piekny akcent-Francuski. Jest miła i często o coś zazdrosna. Ma więcej ciuchów od Cleo. Dziewczyna nosi ubrania od sławnych projektantów. Rochelle jest wierna. Jej zwierzak to gryf. Jest on mały i przyjazny. Umie latać na swoich małch skrzydełkach. Rochelle ma entuzjazm i jest często wrażliwa. Występuje w filmie i w książce. Film pod tytułem: "Upiorki Rządzą". Książka nosi tytuł: "Przyjaciółki na Zabój". Rochelle nie często występuje w filmach lub odcinkach Monster High.

WyglądEdytuj

Rochelle Ma wystające uszy tak jak Clawdeen. Od jednego ucha do drugie ciągnie się czarna opaska ze wzorkami, Jej skóra jest szara. Ma różowo niebieskie włosy. Ma na sobie sukienkię. Góra sukienki chodzi o ramiączka jest skrzyżowana, a cała jest biało czarne paski. natomiast dół czyli spodnica też jest czarna, ale ma różne wzorki. Ma różowe podkolanówki w kratkę i szare buty na wysokich szpilkach.