FANDOM

Przestrachanie to jeden z upiornych odcinków Monster High

Pewnego dnia wszyscy uczniowie stali w kolejce do sali. Wszyscy chcieli brać udział w przedstawieniu. Clawdeen oraz Cleo wiedziały że któraś z nich wygrać. Kiedy Clawdeen powiedziała, że strasznie długo się uczyła, to Cleo powiedziała że uczyła się dłużej. I zaczęły się kłócić. Po chwili Pan Gdzie podpowiedział Draculaurze, a ona wszystkich ugościła w sali. Draculaura i Pan Gdzie siedzieli w fotelach, a pan Gdzie wybierał główną rolę. Pierwsza była Ghoulia, nie udało się jej. Potem była Lagoona, przed nią stał stół na którym siedziały 4 żaby, po chwili zaczęły wydawać odgłosy, nie udało się jej. Nadeszła kolej Clawdeen. Wyszła na scenę i zaczęła recytować piękną treść. Nagle z kulisów wyleciało dużo cukierków. Clawdeen się przewróciła, i była wściekła na Cleo. Po chwili na scenę wyszła Cleo i zaczęła głośno recytować. Clawdeen chciała się zemścić, na Cleo, więc postanowiła. Cleo stała na desce, a za kulisami ta deska unosiła się w powietrzu, Clawdeen na nią skoczyła, a Cleo poleciała do góry, i Clawdeen weszła na scenę i zamierzała dokończyć jej treść. Cleo szła po badylach z drewna, które były przy dachu, nagle się urwał i spadała prosto na Clawdeen. Obydwie zaczęły krzyczeć. Zniszczyły one całą scenę. Draculaurze nagle się coś przypomniało, to że zapomniała im powiedzieć, że Shekspir, i powiedziała piękną treść, i udało się Draculaurze. Kiedy było przedstawienie, Cleo i Clawdeen były zazdrosne, ale także połamane, a Draculaura zabrała ich rolę, a na koniec wszyscy wstali, ponieważ tak im się podobało to przedstawienie.
Monster High 1 PL - odcinek 601:41

Monster High 1 PL - odcinek 6. „Przestrachanie"