FANDOM

Potworamida to jeden z odcinków Monster High

Wszystkie trzy trenowały. Cleo mówiła że przynajmniej lepiej niż wtedy. Kiedy zrobiły potworamidę Clawdeen była na samym szczycie i musiała utrzymać równowagę. Nie udało się tego na długo zrobić. Spadła a dwie na dole się przewróciły. Cleo powiedziała że od teraz wszystko mają dopingować, dopóki jej czegoś nie udowodnią. Najpierw dopinowały klub szachowy gdzie w szachy grały zombie. Potem były na basenie. Clawdeen nie chcący walnęła swoją ręką Frankie a ona wpadła do wody. Wszyscy co byli w basenie byli zelektryzowani. Potem był konkurs, którego prowadził pan Gdzie. Potem były znowu na sali gimnastycznej i dopingował chłopaków którzy graja w koszykówkę. Dziewczyny zbudowały potworamidę. Kilka kroków dalej pan Hack sprzedawał krwawe kiełbaski. Kiedy krzyczał krwawe Draculaura zemdlała, a była na szczycie. Poleciała. Clawd trzymał w rękach piłkę. A kiedy Draculaura spadła jemu piłka wyleciała, ale za to złapał Draculaurę. Cała widownia buczała. Draculaura płakała przy ścianie. Ross do niej podszedł i mówił że to było czadowe. Kiedy Draculaura mówiła że jak ona to zrobiła żę idzie z takim czymś na taką imprezę. Ross się oparł. Za nim stanął Clawd. Powiedział żeby nie szła z Rossem tylko z nim. Draculaura powiedziała że już obiecała mu. Clawd zapytał się Rossa. On tylko się boi Clawda, ponieważ jest strasznie wysoki. Ross odszedł. Oni zostali sami we dwoje. Clawd podał jej godzinę. Draculaura była strasznie szczęśliwa. Clawdeen od razu zapytała czy idzie na impre z jej bratem. Draculaura nie wiedziała co odpowiedzieć. Na sali Cleo znowu gadała z Frankie. Cleo dostała sms. Frankie go przeczytała było tam napisane że się skontaktujemy z wami Krwawa Mary. Mroczna plaża.
Monster High 4 PL odcinek 3 Potworamida

Monster High 4 PL odcinek 3 Potworamida