FANDOM

Monster High 4 PL - odcinek 1

Monster High 4 PL - odcinek 1. "Polityka krzyku"

Polityka krzyku
to jeden z odcinków Monster High

Pewnego dnia na sali gimnastycznej wszzystkie upiorki trenowały do zawodów. Trzy drużyny jakie się dostaną pojadą na obóz na Mroczną Plażę. Cleo marzyła już od dawna aby jej drużyna pojechała na taki obóz. Wszystko było super lecz Frankie nie za bardzo umiała układy. I z boku próbowała naśladować inne. Kiedy Ghoulia nagrywała Cleo Frankie niechcący odpadła noga. Poleciała i walnęła akurat w trakcie filmowania w Cleo. Ona odwróciła się i dała upomnienie Cleo. Mumia jej powiedziała że ma się poskładać, ponieważ nie dostanie się do drużyny. Na korytarzu Draculaura, Clawdeen i Lagoona stały i wymieniały się szminkami. Stały koło szafki Frankie. Na korytarzach było pusto. Po chwili przyszła smutna Frankie. Dziewczyny od razu ją zagadnęły i pytały. Frankie troszeczkę okłamała swoje straszyciółki. Clawdeen i Draculaura od razu zaczęły wymieniać jaka nie jest Cleo. Dużo było słów. Frankie się poddała i powiedziała jak jest ale z uśmiechem. Po chwili do dziewczyn podszedł Ross i zagadnął je. Ross chciał zaprosić Draculaurę na imprezę. Ona nawet nie chciała o tym mysleć. Po chwili po Rossa przyszedł Deuce i poszli dalej. Frankie weszła na salę a Cleo znowu coś krytykowała. Wszystkie zrobiły nowy układ z literami, który brzmiał: spadaj!!! Cleo była okropnie zła, ponieważ wszystkie odeszły z jej drużyny poza Frankie. Cleo mówiła sobie że to koniec. Kiedy Cleo dawała Frankie naszyjnik który znaczy że jest się w składzie. Ona tak się ucieszyła, że machnęła rękami. A jedna z nich uderzyła Cleo w twarz akurat jak piła sok. Cleo za to była znów zła i wywaliła Frankie ze składu. Poszła razem z Ghoulią pracować nad ulotkami.