FANDOM

Pogadanka z rodzicami to jeden z odcinków Monster High 

Pewnego dnia kiedy Lagoona wyszła z klasy to podbiegła do niej Clawdeen i Cleo. Spytały się jej: co dostała z wypracowania????!!! Odpowiedziała im że: nic!! Naprwdę się bała, ponieważ pan nauczyciel chciał się spotkać z jej rodzicami albo kimś z rodziny. Kiedy Lagoona im to powiedziała to odeszła ze strachem. Clawdeen wpadła na pomysł by któraś z nich przebrała się za ciotkę Lagoony. Lecz wtedy chyba mogła je rospoznać. Frankie rozejżała się dokoła i zobaczyła tylko jednego z zombie Moego. W trzy poszły się schować i powiedziały zombiemu, że on ma być ciotką Laggony i przebrały go w coś. Frankie powiedziała mu, że na niby ma dwa koniki morskie, które nazywają się: "Cezar i Brutus". Kiedy wyszły z kryjówki spotkały denerwójącą się Lagoonę. Wyprowadziły na przód zombie prosto do klasy. Lagoona go nie rospoznała. Potwory zachichotały i chciały już uciekać. A nagle z klasy zaczął krzyczeć pan nauczyciel, że Lagoona jest jego najlepszą uczennicą. Koleżankom już ulżyło i tylko co zrobiły to pochwaliły ją. Kiedy Lagoona jeszcze niewiedziała dlaczego jej ciotka jest taka wolna, a zombie kiedy zaczęło być niewygodnie w tej peruce to potrząsnął glową i spadła mu peruka i wzsystkie cztery zaczęły się śmiać. A Clawdeen powiedziała: ja wiedziałam, że to będzie coś dobrego.

Monster High 3 PL - odcinek 12

Monster High 3 PL - odcinek 12. "Pogadanka z rodzicami"

Film z odcinkiem do obejrzenia