FANDOM

Monster High 4 PL - odcinek 903:22

Monster High 4 PL - odcinek 9. "Plażowy pisk"

Plażowy pisk
to jeden z upiornych odcinków Monster High

Pewnego dnia Draculaura i Clawdeen rozmawiały przez trumnofon. Mówiły sobie o rzeczach, które pakują na obóz, który wygrały. Kiedy przejechał autobus wszystkie z zadowoleniem podeszły do niego. Kiedy podeszła do nich Cleo i Franikie znowu zaczęły o czymś plotkować. Kiedy jechały autobusem wszyscy ze sobą rozmawiali. Byli tacy podekscytowani ich wyjazdem. Ross chciał podgrzać atmosferę i zaczął śpiewać i grac na gitarze. Nikt nie lubi jego muzyki, więc Wony Moe, który siedział przed nim jednym ruchem ręki rozwalił Palonemu gitarę. Wszystkie spały w drodze. Draculaura sniła sobie, że jest na plaży, a wokół niej chodzi tylko Clawd. Po chwili było go coraz więcej. Potem był sen Frankie. W nim Cleo siedziała na podłodze i miała skręconą lub złamaną kostkę. Cleo źle się czuła, więc powierzyła Frankie drużynę. Następnie był sen Lagoony. W nim było to, że jej ukochanek Gil się dławi. Oczywiście Lagoona go uratowała. W dalszej kolejności był sen Cleo. W nim egipska piękność zdobyła "Różdżkę Animuszu". Mówiła tez że nikt jej nie pokona. Kiedy były na miejscu Cleo jeszcze śniła, widząc to Frankie podeszła i ją obudziła. W oddali był piękny hotel. Obok nich morze i malutkie domki. Dla upiorek było jak we śnie. Okazało się, że tamten hotel nie był ich wsiadły spowrotem do autobusu. I kiedy wysiadły zobaczyły mały domek, który był już praktycznie rozwalony. Frankie chciała otworzyć drzwi, lecz same wypadły zajrzały do środka i zobaczyły wszystko brzydkie, stare i podziurawione.