FANDOM

Paskudne Wrażenie to jeden z odcinków w Monster High

W tym odcinku głównym bohaterem jest Frankie i Abbey. Było to tak. Pewnego dnia u Głoweni Krewnickiej zjawiła się Frankie i Abbey. Frankie poskarżyła się na Abbey, a Abbey na Frankie. Kiedy w końcu zaczęły się kłócić w gabinecie Krewnicka krzyknęła, że jeśli się teraz nie pogodzą, a one tylko chciały się jeszcze pogryść. Cierpliwość Dyrektorki dobiegłą końca i założyła im na ręce kajdany. Powiedziała im, że muszą ten dzień spędzić razem, aż do godz 15. Kiedy wychodziły Krewnicka powiedziała im jeszcze, że jak któraś z nich oddali się o trzy kroki to branzolety zaczną pikać, a wtedy będą zawieszony jeszcze następny dzień. Kiedy były daleko od gabinetu Frankie starała się jej pytać z kąd pochodzi i jak nazywa się wzgórze na którym mieszka. Po chwili Abbey zaczęła jej mówić, że pochodzi ze szczytu w Himalajach. Frankie spytała się ponownie z jakiego szczytu, a Abbey odpowiedziała, że napewno go nie będzie znała, lecz Frankie zaczęła ją prosić. Abbey nic nie odpowiedziała, a Frankie tylko westchnęła. Potem powiedziała jej, że ma ładny naszyjnik, a Abbey powiedziała, że nie musi móić na siłe jeśli się nie podoba i zaraz dodała, że w tym świecie ludzi dużo mówią o błachostkach. Kiedy mijały zegar Abbey powiedziała, że muszą iść do klasy, ponieważ się spózniąna lekcje. Abbey Bominable pomyślała, że Frankie ją polubi jeśli pokaże jej inne wejście do klasy. Tylko się odwróciła i poszła Frankie musiała za nią iść, ponieważ ciągnął ją magnes. Po drodze mijały butle z wodą i Abbey wyciągnęła rękę i zamroziła jej tą wodę. Kiedy Ross Palony podszedł do Abbey uklęknął i powiedział, że jest ładna i że ma strzasznie zimne ręce. Kiedy ją pocałował Abbey zamroziła jego usta, a on powiedział, że potzrebuje pomatki. Kiedy było w szklance wody dopełna Frankie chciała się napić lecz było zamrożone i powiedziała do Abbey, że zepsuła. Kiedy z daleka biegł Manny gonił on małego potwornka z czerwoną bluzką. Kiedy był przy Abbey go zatrzymała i powiedziała, żę nie wolno ganiać małych po korytażu i zatrzymała go. Frankie podziękowała jej, ponieważ mały stworek schował się za Frankie myślała, że zaraz poodpadałą jej części ciała. Następnie Abbey powiedziała żeby zapomniała o tym, że teraz zatrzymała go na korytarzu.

thumb|400px|left|obejrzyj