FANDOM

Pamiętnik Nefery De NileEdytuj

Ojciec zorganizował dziś dla mnie spotkanie z kolejną agencją modelek, ale nistety nie mogłam w nim uczestniczyć. Chyba musiałam zjeść coś, co nie zgodziło się ze mną zeszłej nocy, bo dziś rano poczułam się słabo i zdawało mi się, że dostrzegam cień jakiegoś wyprysku na twarzy. Moi służący natychmiast rzygotowali dal mnie awaryjne leczenie w spa i bałam się poruszyć, żeby mojej cery nie zdenerwowała zmiana wilgotności, który nastąpiła by po opuszczeniu penthousu. Całe to zdarzenie było niezwykle traumatyczen, a stało się jeszcze gorsze, gdy dowiedziałam się, że jakiś potwór, nie tak piękny i utalentowany, jak ja, został wybrany przez agencję do ich nowej kampanii. Ojciec zadzwonił i był iści po królewsku zły na mnie, nawet po tym, jak mu wyjaśniłam potworne szczegóły mojej sytuacji. Straszył mnie, że się tu zjawi i osobiście doprowadzi mnie na następne spotkanie, jeśli ja nie, cytuję: "Przeztanę wysuszać Królewskiej kasy, nie dając nic w zamian". Mogę już nigdy nie podnieść się z takiego ciosu zadanego mojej psychice.