FANDOM

Tak napisał Jackson

  • 9 września...

W końcu okazało się, że jestem upiorem. Tak naprawdę to na pół etatu upiorem, a na pełny etat po prostu zagubionym chłopakiem. Nie chodzi o to, że nie widziałem o tym, że mama i tata są upiorami. Po raz pierwszy zobaczyłem Hyde'owską stronę mamy, gdy miałem 5 lat. Odwiedzaliśmy wtedy rodzinę mojego taty. Niektóre małe upiory z sąsiedztwa zagrać w grę "kopnij puszkę", tylko że to mnie zamierzały użyć jako puszki. Za każdym razem, gdy próbowałem uciec do domu, zagradzały mi drogę o popychały na ziemię. Zacząłem płakać i to dopiero wtedy zaczęły się ze mnie nabijać. Nagle usłyszałem ryk i pojawiła się moja mama. Pomimo tego, że wtedy wcale nie przypominała siebie, to wiedziałem, że to ona i szczerze mówiąc jedyna rzecz, o której wtedy pomyślałem była: "Mamo, jakie ty masz wielkie muskuły". Oczywiście już nigdy więcej nie miałem problemów z lokalnymi upiorami. Tata ma oczywiście wybuchową naturę, a ja dorastałem bawiąc się z Heathem, więc nigdy nie bałem się upiorów. Nie sądziłem po prostu, że jakakolwiek upiorna spuścizna przeszła na mnie. Gdy zapytałem mamy i taty, czy wiedzieli, że ja Holt to ta sama osoba, odpowiedzieli: "Oczywiście, że wiedzieliśmy, że ty i Holt, to ta sama osoba, w końcu jesteśmy twoimi rodzicami. A teraz kończ śniadanie, bo spóźnisz się do szkoły." Dzięki Wam za wyjaśnieni tej kwestii. W końcu posiadanie choć skrawka informacji by nie było pomocne. Jak dobrze, że te dziwne nastoletnie czasy mam już za sobą, kiedy to takie wieści mogły zrujnować moją psychikę. (Ooch-sarkzm. To mi się podoba.) Holt Hyde.