FANDOM

Tak pisze Cleo. Dlaczego bezgłowa Dyrektor Głowenia Krewnicka chce, żebyśmy grzebali wprzeszłości? Ostatnią rzeczą, o jakiej chciałabym pisać jest to, jak moja rodzina, rządząca największą dynastią w historii, została zdradzona i pozbawiona tronu pzrez tych, którym ufaliśmy. Nie będę o tym pisała, bo mimo upływu tak wielu tysięćy lat, to wciąż boli. O zcym więc tu pisać? Umiem zaklinać węże, nie jakimś tam głupim fletem, ale umiem mówi,ć do nich i one robią to, o co poproszę. Nie robię tego cał czas, najczęściej korzystam z tej zdolności, gdy Hissette wpełznie do buta, który chcę włożyć i nie chce z tamtąd wyjść. Nie, nigdy nie wypróbowałam tego na Deuce, mimo że kusiło mnie z raz czy dwa... żartuję. Lubi mnie za to kim jestem, czemu więc miałąbym to psuć manipulując nim. Muszę rónież cały czas nosić moje bandaże, inaczej... nawet wolę o tym nie myśleć. Mój ojciec ma także całkiem spory zbiór amuletów i talizmanów, które działąją wyłącznie dla członków mojej rodziny. Oczywiście zazwyczaj w parze z tym idzie klątwa, jeśli się ich nadużywa.