FANDOM

Nie Neferce to jeden z odcinków Monster High

Pewnego dnia kiedy Straszyciółki siedziały przy stoliku to obok zobaczyły zdyszaną Cleo De Nile. Frankie Stein spytała się jej czy wszystko dobrze i czy te torby z ciuchami są jej. Cleo ze smutkiem powiedziła, że to wszystko jest Nefery. Kiedy Nefera do nich przyszła to widziała jak Frankie, Clawdeen i Draculaura patrzą na ciuchy, które kupiły. Neferze spodobały się te ubrania, a były to ostatnie jakie można było spotkać. Nefera zaczęła je szantażować, że jak nie oddadzą jej tych ubrań to ona powie ojcu o imprezie jaką zrobiła Cleo. Straszyciółki podniosły torby do góry ze smutkiem i wręczyły je [[Nefera De Nile| Neferze. Cleo im podziękowała. Kiedy Nefera poszła, to Clawdeen podsłuczhała Toralei jak gadają o tym żeby podejrzeć co kupuje Nefera i żeby kupić to co ona nosi, a wtedy wpadła na pomysł. Kiedy zrobiły tak jak mówiła Clawdeen to wsztstkie głupio się ubrały. Kiedy Nefera do nich podeszła to Draculaura powiedziała, że to najnowsze trendy mody, a Clawdeen dopowiedziała, że nie ma już ich w sklepach. To potem Frankie powiedziała by im tego nie zabierała, ponieważ one chcą je zatrzymać. Nefera powiedziła, że na niej będzie lepiej będzie to wyglądało na niej,a Frankie powiedziała, że ona ma rację. Kiedy Nefera założyła te ubrania to zobaczyła się w lustrze, że wygląda na trendy dziewczynę. Clawdeen powiedziała-"Chej patrzcie na kotołaczki one ubrały się tak jak Nefera.

thumb|400px|left|obejrzyj