FANDOM

Meowlody1
Meowlody
Meowlody
 to jedna z bohaterów Monster High

CharakterystykaEdytuj

Meowlody ma 15 lat. Ma bliźniaczkę Purrsephone. Ona i jej siostra zadają się tylko i wyłącznie z kotami. Ich ulubiona przyjaciółka to Toralei. Nie lubią innych dziewczyn ze Straszyceum. Meowlody i Purrsephone maja prawie te same cechy charakterystyczne. Obydwie są przebiegłe. Nie mają za dużo ciekawych pomysłów. Toralei jest kotołakiem i to jest jedna cecha która łączy bliźniaczki ze straszyciółką. Chyba że jeszcze to że są w tym samym wieku i że nikt ich nie lubi. One nie za bardzo się tym przejmują. Głos Meowlody jest ponury oraz cichutki. Jest strasznie podobny do miałczącego kota (odgłosu).

WyglądEdytuj

Bardzo trudno jest rozróżnić która bliźniaczka to która!!?? Meowlody to ta która ma białe włosy. Ma trzy czarne warkoczyki w jej wryzórze. Na ogół nosi rozpuszczone włosy. Dba o swoja higienę. Ma czarno-białą kamizelkę. Jej kontury są różowe. Ma także pomarańczową spódnicę. Jej kolor skóry to siwy. W nie których miejscach na jej ciele są białe zadrapania. Kolor butów Meowlody to czarny i tak jak kamizelka ma różowe kontury. Jej buty sięgają jej do kolan. Tylko Toralei i jej bliźniaczka uważają że taki styl jest "Trendy".