FANDOM

Lagoona2

Lagoona i jej pirania

Lagoona1

Lagoona

Lagoona Blue
– córka potwora morskiego. Jedna z głównych bohaterek serii Monster High

CharakterystykaEdytuj

Ma 15 lat, nosi swoją różową piranię Neptunę w okrągłym akwarium (jak w torebce). Kocha zwierzęta, jest wysportowana i wyluzowana. Uwielbia pływać, wraz z jej zwierzakami. Lagoona pochodzi z Australii, jest wodnym stworzeniem i stąd bliski jest jej los wszystkiego, co żyje w wodzie. Chciałaby chronić oceany i środowisko morskie na całym świecie – w szczególności rafy koralowe na jej rodzinnym kontynencie. Blue zdarza się ubrać bardziej elegancko, jednak na co dzień preferuje styl sportowy, najwygodniejszy między jednym, a drugim treningiem pływackim. Dzięki temu zawsze jest gotowa by wskoczyć do wody! Lagoona Blue i Clawdeen Wolf uwielbiają robić szałowe branzoletki z użyciem agrafek. Blue często pełni rolę mediatorki, kiedy między jej przyjaciółkami dochodzi do kłótni.

W odcinku "9" Lagoona Blue chciała być w klubie Potwornianek.

W odcinku "8" drugiej serii dowiadujemy się, że Lagoona Blue jeżdzi co rok na mroczną plażę.

Blue mówi głosem Agnieszki Kudelskiej.

Ulubione rzeczy LagoonyEdytuj

Ulubione zajęcieEdytuj

Wszystko co wiąże się z byciem w wodzie, lub jej pobliżu

Ulubione jedzenieEdytuj

Sushi

Dziwaczna wadaEdytuj

Moja skóra wysusza się, kiedy spędzam z byt dużo czasu po za wodą, więc używam całą masę środków nawilżających. Natomiast chlor z basenu Monster High sprawia, że moje blond włosy robią się niebieskie.

PrzyjacieleEdytuj

Lagoona jest jedną znaj bardziej lubianych potworów w Straszyceum. Jej ulubienie straszyciele to :

WyglądEdytuj

Lagoona Blue ma na głowie kaptur z motywem rybich łusek, a we włosach różowego kwiata. Ubrana jest w różową bluzkę pokrytą łuskami,na której ma turkusową kamizelkę z czarnymi rękawami do łokci.Ubrane ma także sportowe czarne szorty,pod którymi ma turkusowe,koronkowe rybaczki.Na szyi zaś wisi złoty wisior z konikiem morskim.Nadgarstek jest owinięty złotą bransoletką .Na nogach ma klapki na koturnie w biało-czarne paski.

StylEdytuj

Lagoona nie jest zakochana w modzie, ale lubi poszaleć na zakupach. Lagoona najbardziej lubi wypełzać w luźnych spodenkach, topie oraz japonkach. Lagoona uwielbia wszystkie ubrania które są w kolorze morskim, wtedy przypomina sobie o domu. Nie lubi kiedy ktoś ma na sobie np.:

  • 5-naszyjników
  • 10-bransoletek
  • opaskę
  • parę butów gdzie ma wile łańcuchów które są poprzyczepiane, i wiszą
  • Lagoona lubi mieć super styla, ale z pewnym ograniczeniem.