FANDOM

Jinafire Long

To jest wygląd Jinafire

Jinafire Long
to jedna z uczennic Monster High

Jinafire to córka smoka chińskiego. Łatwo to rozpoznać, ponieważ ma całe swoje ubranie związane z Chinami. Jinafire jeszcze nie występuje w odcinkach, ani w filmach, a nawet w książkach. Jest to jedna z nowszych postaci Monster High. W Ameryce może istnieje jakiś produkt tej zabawki, lecz w Polsce mało kto o niej wie. Jinafire wydaje się na miłego potwora, lecz nie wiadomo. Może to nie prawda.

WyglądEdytuj

Jinafire ma zielone włosy. W nich ma parę kosmyków, które może są ciemne zielone. Ma we włosach przebitą chińską pałkę. Jest przebita przez żółtą kulkę, która znajduje się we włosach Jinafire. Na końcach pałki są zwisające paseczki koloru różowego. Jej kolor skóry to żółty. Ma kolczyki w stylu zwisających paseczków. Jej usta są pomalowane na fioletowo. Ma fioletową sukienkę. Jej jedno ramię ma tylko haftowany materiał, a drugie jest zakryte częścią sukienki. Na przeźroczystym materiale są różne wzorki. Jej jeden rękaw jest do końca ręki, a drogi kończy się zaraz przy ramieniu. Na dole sukienki ma żółty pasek. Potem sukienka fioletowa nadal schodzi aż do kolan. Ten kawałek od pasa do kolan jest pokryty żółtymi łuskami. Jinafire ma długi ogon. Jego końcówka jest roztrzepana. Ma ona kolor zielony. Jej ogon ma kolor żółty. Jinafire ma łososiowe kolor butów. Ich obcasy to jak by koturny pomieszane ze szpilkami. To jest wygląd Jinfire.

Ulubiony przedmiot :Edytuj

Warsztaty Hutnicze 

Ulubione zajęcieEdytuj

Kaligrafia. To bardzo uspakaja i pomaga mi się zrelaksować.

Ulubione jedzenie :Edytuj

Wszystko co seczuaniskie! Im bardziej ostre tym lepiej