FANDOM

Howleen Wolf
Howleen Wolf
to jedna z bohaterów w Monster High

CharakterystykaEdytuj

Howleen ma 14 lat jest córką wilkołaka. Howleen jest młodszą siostrą Clawdeen Wolf i Clawdi Wolf . Ma pięciu braci:

  • Clawda Wolfa,
  • Clawnora Wolfa,
  • Howldona Wolfa,
  • Howlmintona Wolfa,
  • Howiego Wolfa.
  • Jest wredna dla Clawdeen. Nie jest miła dla rodzeństwa. Ma sporo przyjaciół. Jest tylko dla nich miła. Poza tym jest wesoła lubi robić psikusy. Nie uczy się za dobrze, i za co się cieszy, ponieważ jej rodzice nie interesują się jej ocenami. Howleen lubi dużo rzeczy. Uwielbia uprawiać sport, a zwłaszcza straszykówkę (koszykówkę), ale bardzo lubi tez grać w nogę.

DZIWACZNA WADA: Moje włosy czasem robią to co chcą i robia takie rzeczy że potem oboje wyglądamy źle .

Ulubione zajęcieEdytuj

Strasznie lubię grać w nogę. To makabrycznie fajna zabawa.

Najbardziej lubiany przedmiotEdytuj

Uwielbiam matmę. Historia i bilogia też są super.

Najmniej lubiany przedmiotEdytuj

Lubi prawie wszystkie, to nie znaczy, że jest kujonem.

Ulubiony kolorEdytuj

Zależy od dnia.

Najbardziej irytująca rzeczEdytuj

To ze moje strasze rodzeństwo traktuje mnie jak młodszą siostre owszem jestem młodsza ale nie jestem dzieckiem !

WyglądEdytuj

Howleen pośrodku głowy ma puszyste włosy, a po bokach ma mało włosów. Ma kolczyk w uchu. Na szyi ma dużo wisiorków i łańcuszków. Na ręce ma złotą, grubą branzoletę. Ma pomarańczową bluzkę, a na niej ma niebieską kamizelkę. Ma na nogach jeansowe shorty. Pod shortami ma dziwne skarpety jedna jest w paski i jest ona aż do ud. Dróga jest czerwona w kratkę, a przez kratkę widać jej skórę. Ta skarpeta jest krótsza, ponieważ sięga jej do kolan. Ma czarne trampki na obcasach. Są one strasznie wyskokie. Dlatego przy Clawdeen wygląda jak by była w jej wieku.