FANDOM

Goria Fangtell to jedna z upiornych uczniów w Monster High

Goria

CharakterystykaEdytuj

Goria- to wampirzyca, która w odcinku "Różnice kulturowe kłów i futer" przeprowadziła się z wampirami z Liceum Dzwonnicy. Goria ma swojego chłopaka. Jest to Bram Devin. Obydwa wampiry są podstępne. Goria nie pulubiła w Straszycelum swojej rasy. Między innymi: Draculaury. Wampir ten buntuje wszystkich aby jej rasa nie nawidziła wilkołaków. Goria uważa się za najsławniejszą osobę na świecie. Nie zdobyła także sympatii (chociaż się starała) : Frankie oraz Cleo. Rywalizuje z Cleo o to kto jest lepszym kapitanem ona czy Cleo. Straszyciółki próbują się nie wtrącać w rozmowy, ale niestety wypadło aby drużyna Potworniarki przywitały grupę nowych uczniów Monster High. Goria jest wredna dla innych, ma parę naście sług (zombie). Dziewczyna ma tysiące wrogów, a także ma wiele dziwnych i obraźliwych tekstów. Używa ich np. jak się wkurzy.

  • Przezwisko: "Wampiryczna zdrajczyni"
  • Teksty: "No dobra koniec pogaduszek, czas na trening. No już, do szeregu!!!
  • Śmiech: "Hi, hi, hih"

WyglądEdytuj

Goria ma wiele stylów. Chodzi ubrana jakby na galowo. Ma czarne włosy oraz bordowe pasemka. Ma czarne okulary. Ma czerwono-czarną sukienkę. Dół sukienki jest cały poszarpany. Ma siwe pod kolanówki. Ma czarne, średniowieczne buty. Goria lubi wyzwalać trendy pokazując się w nich. Nosi najnowsze ubrania dla wampirów. Draculaura nie jest o to zazdrosna, ale i tak uwielbia wspólne zakupy ze swoimi Straszyciółkami.