FANDOM

Ghoulia Yelps to jedna z głównych bohaterek Monster High.
Ghoulia

CharakterystykaEdytuj

Ghoulia Yelps – córka pary zombie. Ma 16 lat i jest najmądrzejszą dziewczyną w Straszyceum, mimo że mówi tylko w języku "zombie" – składającym się z jęków i okrzyków. Ghoulia nic nie potrafi powiedzieć tylko cały czas burczy. Ma niebieską sowę o imieniu Sir Hukacz. Jest nieśmiała i lubi czytać. To,że Ghoulia jest zombie to nie znaczy, że jest dla wszystkich niemiła i przyjacielska. Ghoulia to inaczej kujon jest tak przez innych nazywana. Ghoulia myśli że jej rogowe okularki wyglądają super. Ghoulia w odcinku "9" chciała zostać w klubie "Potworniarek" lecz jej się nie udało, ponieważ była za sztywna. Prawie we wszystkich odcinkach Ghoulia prubóję pomóc dziewczyną wyjść z tarapat.

Ulubione rzeczy GhouliEdytuj

Ulubione zajęcieEdytuj

Uwielbiam czytać i uczyć się nowych rzeczy. W moim planie dnia zawsze znajdzie się miejsce dla książek.

Ulubione jedzenieEdytuj

Móżdżki... żartuję. Właściwie to pociąga mnie przygotowana w pośpiechu, kuchnia masowa. (Tłum.:lubię fast foody).

WyglądEdytuj

Ghoulia ma na głowie założoną zieloną opaskę. Ma też czerwone krótkie kolczyki. Ghoulia trzyma w ręku białe okulary. Jej bluzka jest w czerwono-białe paski. Ma spodnie koloru czerwonego. Są bardzo luźne. Na nogach ma buty koloru czerwonego. Jest dość gruba.

Dziwaczna wadaEdytuj

Nie umiem funkcjonować bez porządnego planu dnia i nie za dobrze znoszę zmiany na ostatnią chwilę. Moja natura zombie sprawia, że poruszam się raczej wolno, mam problemy z mimiką i mówię jedynie w ... języku zombie.