FANDOM

Elektryzujący dzień to jeden z odcinków Monster High

Frankie rozmawiała przez telefon o centrum handlowym. Kiedy tak szła, nagle się przewróciła, ponieważ potknęła się o Pana Gdzie-potrafi on być nie widzialnym. Frankie ciało się rozleciało, a pan Gdzie zaczął się o nią martwić czy nic się jej nie stało. Frankie odpowiedziała, złożyła się i wstała. Zaczęła z nim rozmawiać. Pan Gdzie ją upomniał, a ona przeprosiła. Na podłodze leżały dwie śruby. Frankie włożyła je ale w złe miejsca. Po chwili zadzwonił do niej telefon. Kiedy go odebrała zaczął wszystkich w pobliżu Frankie zostali porażeni prądem. Kiedy przechodziła po korytarzu wszyscy którzy stali przy szafkach dostali elektrycznym piorunem po ciele. Przedtem Clawdeen się czesała, a po chwili gdy przeszła Frankie to była cała poczochrana, a Cleo wpadła do szafki i rozmazał się jej makijaż. Aż w końcu stanęła w miejscu, i powiedziała że potem oddzwoni. Kiedy odeszła, Ghoulia w niej coś zauważyła. Potem poszła na stołówkę, i zaczęła rozmawiać z jakimś potworem. I nagle poraziła go prądem, lecz na jej oczach, a po chwili go przeprosiła. Po chwili jakiś nauczyciel nakładał sobie jedzenie, a łyżka była metalowa i przyssała się do czoła Frankie, ona nie wiedziała co się dzieje. Po chwili od łyżki odbił się prąd, i poleciał na inne ostre naczynia, a one zaczęły spadać po całej stołówce. Frankie zaczęła wszystkich przepraszać. Za moment podeszła do niej Ghoulia i wyjęła jej śrubki i je zmieniła. Potem wszystko jej wyjaśniła. Frankie strasznie jej dziękowała.
Monster High 1 PL - odcinek 5

Monster High 1 PL - odcinek 5. „Elektryzujący dzień"