FANDOM

Czego tu się bać to jeden z odcinków Monster High

Kiedy Cleo z Ghoulią rozwiesiły plakaty. Cleo mówiła sobie że na pewno będzie dużo chętnych. Kiedy Cleo weszła na salę. To nie było tam nikogo poza Frankie jak zwykle z resztą. Cleo wyszła strasznie smutna. Frankie wymyśliła już coś i szybko powtórzyła do Ghouli. Cleo stała na korytarzu koło gabloty z pucharami. I jakby płakała. Frankie szła korytarzem i rozdawała ulotki. Wszyscy tylko się odsuwali, ponieważ każdy próbował ze szczęściem a zawsze wychodził ze smutkiem. Frankie chciała dać tą ulotkę Lagoonie. Ona sama powiedziała że jest w drużynie pływackiej. Przechodziła koło Draculaury dziewczyna która miała kwiaty we włosach. Rosss zobaczył je obydwie. Jak szedł wyjął jeden kwiat i dał go Draculaurze, i po raz kolejny się zapytał o imprezę.

Ross namawiał Draculaurę a ona już w końcu się zgodziła. Frankie wszystko widziała. Draculaura była zła na siebie, ponieważ chciała iść z kimś wyjątkowym. Opisywała go. A za nią jakie wymieniała cechy takie robił Clawd tylko że za nią. Podszedł zrobił z nią żółwika. Frankie powiedziała że chodzi jej o Clawda. Zaczęła się rozmowa. Frankie powiedziała że zainponuje Clawdowi jak wstąpi do potworniarek. Frankie powiedziała jeszcze coś Draculaurze, a ona od razu się zgodziła. Frankie chciała zapytać się Clawdeen a ta się tylko roześmiała. Frankie udawała że rozpacza. Clawdeen coś powiedziała, a Frankie tylko się odwróciła i ją przytuliła. Nawet nie dała jej dokończyć. Frankie poszła na salę ale był mały problem. Cleo wcześniej udawała że się zmieni. Frankie powiedziała wszystkim że się zmieniła. Zaczęły rozmawiać dalej.
Monster High 4 PL odcinek 2 Czego tu się bać