FANDOM

C.A.Cupid (a jej pełne imie to Chariclo Arganthone Cupid ) to jedna z bohaterów w Monster High

Cupid zwyczajny strój

a oto Cupid i jej studio

CharakterystykaEdytuj

Cupid jest miła i wesoła. Ma 16 lat. Jest córką Cupidyna. Wstydzi się swojego taty chociaż i tak jest najmniej straszny. Wstydzi się tego, że jej tata bardzo się o nią troszczy. Frankie jej ciągle mówi żeby się nie wstydziła, ale ona na dal. Cupid występuje w filmie:"Why Do Ghouls Fall in Love". Cupid na codzień zapodaję muzykę oraz jest tak jakby radiem Monster High. Cupid jest strasznie tajemnicza jedyny potwór jaki o niej najwięcej wie to Spectra. Ma swoje małe studio nagraniowe. I całymi dniami oraz nocami siedzi w nim i zadaje do radia pytania. Podaje numer telefonu a inne potwory dzwonią aby się jej wyżalić. Cupid ma mało przyjaciół, ponieważ mało kto ją zna ze Straszyceum. Można powiedziec że ma także mało znajomycH nie spędza czasu ucząc się lub chodzić na randki tylko woli odpowiadać i zadawać pytania biednym oraz smutnym potworom. Ale jej tacy przyjaciele to: Spectra To jest jedna straszyciólka za szkoły. Cupid lubi pokazywać swoje zdolności np.:Stzrelanie z łuku. Cupid ma swój łuk taki żeby ktoś się w kimś zakochał. Czasami potwory dzwonią do niej aby ona im poradziła albo strzeliła z łuku w ukochanka lub ukochaną. Wtedy Cupid Bierze łuk i jakby wybiera się na łowy.

WyglądEdytuj

Cupid ma krótkie różowe włosy. Z jej włosów ma splecioną opaskę z wystającą figurką - sercem. Jej skóra jest cała biała. Ma białe kolczyki. Jeden jest w kształcie łuku, a drugi w kształcie serca. Ma duże usta, lecz pomalowany szminką jest sam środek i wygląda jakby miała je bardzo małe. Ma bluzkę czarno - różową. Jej ramiączka są ułożone poziomo i tak wygląda znacznie ładniej. Ma spódnicę do kolan. Jest ona w czarne (wzorki kwiatki) serduszka. Tak naprawdę spódnica jest różowa i tak dopasowanie łączy się z bluzką, że wygląda jakby była to sukienka, ale nie jest. W tym miejscu gdzie się łączy wygląda jakby z bluzki ściekały jej plamy. Nie ma rajstop ale na dole jej nóg ma wytatułowane czarne serca. Ma potwrone buty. Biało różowe. Ich obcasy są długie. Jeden jest w kształcie łuku, a drugi w kształcie harmonijki.