FANDOM

Chwaścina to doradca Głoweni Krewnickiej

Chwaścina

CharakterystykaEdytuj

Chwaścina jest doradczynią Pani Krewnickiej. Nienawidzi jej konia Koszmara. Jest przebiegła i w filmie Różnice kulturowe kłów i futer pomagała Van Hellkrzykowi. Mieli oni niecny plan lecz Frankie oraz Abbey ich przechytrzyły. Zmieniła się ona w Głowenię, a ją wraz z Van Hellkrzykiem zamienili w posąg. Za karę Chwaścina teraz siedzi w posągu w katakumbach. Chwaścina miała straszne pomysły. Jest ona stara. Nie aż tak żeby nie mogła się ruszyć z miejsca ale jest pełna energii (jeszcze). Była wredna dla wszystkich uczniów. Często na zebraniach spełniała swoje role. Kiedy jeden z uczniów łamał zasady, ona musiała wkroczyć. Jest zasadnicza. Nie jest za mądra i sobie nie radziła, dlatego wezwała Van Hellkrzyka.

WyglądEdytuj

Chwaścina ma włosy zapięte w kok. Jej włosy są siwe. Nosi zielone suknie, a ta w serialu jest zielono-filetowa. Chwaścina ma duży żółty kołnież w który wygląda jak królowa Jej gorset jest podobny do sukni, lecz nie jest taki sam. Jest on cały filetowy. Od pasa w dół suknia nie jest już z materiału tylko z liści. Chwaścina nie ma nóg tylko korzenie na których się porusza.