FANDOM

Błękitna Lagoona to jeden z odcinków Monster High

Pewnego dnia wszystkie straszyciółki siedziały w klasie. Frankie oraz Clawdeen gadały i copare minut zerkały na Lagoone. Zakochana ona była w Gilu. Przez dłuższy czas patrzyła się na Gila. Straszyciółki chciały żeby on zwrócił na nią uwagę więc Gil po czasie dostał w jego wodny kask jakąś kością. Gil po uderzeniu zaczął rozmawiać z Lagooną. Mówił o bibliotece. Lagoona z chęcią przytaknęła, i nie wiedziała co powiedzieć, więc zaczęła paplać różne gadki. Po chwili Frankie do niej podeszła i powiedziała przecież Lagoona gapiła się na niego prawie 1 godzinę, i powiedziała tylko tyle. Lagoona mówiła komplementy o Gilu, lecz coś ją martwiło to że on do nie nie zagada. Po tych słowach podeszła Clawdeen i oznajmiła jej że przed chwilą on z nią troszkę pogadał. Lagoona spojrzała w zeszyt i w jej rysunek. Na lekcji nudziło się jej i rysowała siebie i Gila na delfinach. Po chwili gdy zaczęła marzyć pomyślała o tym, że razem oni sobie pływają w morzu, potem że Gil powiedział jej komplement i się pocałowali. Nagle zadzwonił dzwonek Lagoona się rozmyśliła. Spojrzała na ławkę i zobaczyła, że ktoś zabrał jej książkę, a tam miała rysunki z nią i z Gilem. Wybiegła z klasy i zaczęła panikować. Spoglądała na wszystkie strony, i nagle pomyślała, żę już jej nie znajdzie. Nagle usłyszała głos Gila. On trzymał właśnie jej książkę. Ona odwróciła się i zaczęła ją przeglądać w tym czasie kiedy Gil odchodził. Zobaczyła tam napis, że Gil jej proponuje aby się spotkali przy fontannie o trzeciej. Lagoona zachwyciła się.
Monster High 1 PL - odcinek 4.Błękitna Lagoona

Monster High 1 PL - odcinek 4.Błękitna Lagoona.