FANDOM

Błąd krytyczny to jeden z odcinków Monster High

Dziewczyny nie wiedziały co robić. Siedziały w stołówce, a inni trzymali kciuki. Cleo strasznie panikowała. Nie udawało się. Wszyscy się zebrali wokół. Cleo cały czas marudziła. Clawdeen dostała SMS - napisali że strona jest zamknięta!!! Draculaura panikowała ponieważ została im minuta. Wszyscy kibicowali Ghouli żeby pisała. Zostało im parę sekund. Dziewczynom nie udało się. Jednego kliknięcia nie było. Wszystkie były smutne. Wszyscy się rozeszli. One rozmawiały jeszcze trochę. Cleo im bardzo dziękowała. Nagle Deuce pokazał na swoim telefonie że strona zaliczyła im to jedno kliknięcie. Ghouli szybko otworzyła komputer i zobaczyła 10 000 000 kliknięć. Był to rekord wszechczasów. Wszystkie ze szczęścia wariowały. Nagle Cleo dostała SMS. Pokazała go Frankie ona przeczytała go po cichu i odkręciła do Cleo. Cleo przeczytała na głos i...... DOSTAŁY SIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Były tak szczęśliwe. Całe straszyceum się cieszyło. Pani Krewnicka ogłosiła to do mikrofonu. I inni którzy nie widzieli tego mogli się cieszyć. Dziewczyny były z siebie dumne, a zwłaszcza z Cleo. Dziewczyny postanowiły że zaraz pójdą się pakować.
Monster High 4 PL odcinek 8 Błąd krytyczny