FANDOM

Abbey1

Abbey

Abbey2

Abbey

Abbey Bominable
to jedna z mniej znanych uczniów w Monster High

CharakterystykaEdytuj

Abbey Bominable z zewnątrz może się wydawać zamna,ale ma bardzo ciepłe i dobre serce.Często

onieśmiela innych uczniów , którzy jej nie znają. Abbey Bominable ma 16 lat i jest córka yeti.Jest uczennica z wymiany ,pochodzi z Himalajów .Jej rodzina przyjaźni się z dyrektor Krewnicka dlatego Abbey mieszka z nią na czas nauki w Straszyceum. Jej zwierzątkiem jest mały mamut o imieniu Shiver. Jest miła i ciekawska. Lubi sport.

Dziwaczna wadaEdytuj

Brakuje mi taktu. W miejscu z którego pochodzę jest bardzo mało tlenu więc nie marnujemy go na owijanie w bawełnę. Może dlatego według wielu osób mam niewyparzony język. Jestem także zimna w dotyku i każdy w moim otoczeniu powinien byc przygotowany na chłód.

Ulubione zajęcieEdytuj

Snowboarding. To jest na maxa odlot.

Najbardziej lubiany przedmiotEdytuj

Matma. Liczby są dla mnie jak płatki śniegu.

Najmniej lubiany przedmiotEdytuj

Zajęcia teatralne.

Najbardziej irytująca rzeczEdytuj

Rytułał randkowania. Nie rozumiem jak faceci mogą tak flirtować zamiast robić to honorowo.

WyglądEdytuj

Włosy Abbey sąbiałe, różowe i niebieskie. Abbey ma kolczyki w kształcie płatków śniegu. Ma ciemnoróżowe usta. . U niej na szyi wisi naszyjnik w kształcie sopla. W ręku trzyma deskę snowboardową.Na tunice jest przyczepiony cienki pasek. Abbey ma tunikę z futerkiem, która jest koloru fioletowo-niebiesko-różowego. Ma spodenki lekko prześwitujące, a jej buty są bardzo długie i futrzane, są koloru białego. [[Kategoria: